Lesson8A 教科書 total English本文 日本語訳 和訳 単語テスト

 

I have a French friend Laura. She is (  ) old (  )me.

私にはフランス人の友人、ローラがいます。彼女は私と同い年です

 

She loves manga and anime very much.

彼女は漫画とアニメが大好きです。

 

She (   )me an e-mail yesterday.  

彼女は昨日私にe-メールを送ってくれました

 

Subject : Manga and anime

件名:漫画とアニメ

 

Hi Maya, How's Japan?  I'm reading "ONE PIECE" now.

こんにちは、マヤ。日本はどうですか。私は今「ワン・ピース」を読んでいます。

 

I (    )the latest volume at a bookstore in Paris yesterday. "ONE PIECE" is on TV,too.

昨日パリの書店で最新巻を買ったの。「ワン・ピース」はテレビでもやっています。

 

I enjoy it as much as the manga. Please (   )(   )(   )your friends!

私はそれを漫画と同じくらい楽しんでいます。あなたの友人によろしく

 

Bye (   )(   ),  Laura

じゃあね、またね。ローラより

※(   )内の単語については教科書で確認しましょう。

関連記事
スポンサーサイト



 カテゴリ
 タグ
None