※(  )の単語は教科書で確認しましょう。

<日本語訳>
グプタ様
Dear Ms.Gupta,

店でのすばらしい体験をありがとうございました。
Thank you(   )the wonderful (     )at your shop.

私は本当にそれを楽しみました。
I really (    )it.

私たちは学ぶべきことがたくさんありました。
We (   )a lot of (   )(   )(   ).

最初は、お客さんに大きな声で挨拶をすることができませんでした。
(    )(    ), I (    )greet customers (  )a loud voice.

でも、その日の終わりまでに、上手にできました。 
But (  )the end of the day, I did it well.

お客さんのお手伝いをするために一生懸命試みました。
I tried hard (   )(   )to help the customers.

お手伝いすると、お客さんは私に「ありがとう」と言ってくれました。
(   )I (    )them, they said “Thank you” to me.

私はうれしく感じました。 
I (  )happy.

私は将来の仕事で人の役に立つことを望んでいます。
I hope to (    )people in my future career.

私はうれしそうな顔をたくさん見たいです。
I (   )(   )see many happy faces.

このすばらしい体験に重ねてお礼を申し上げます。
Thank you again for this great experience.

敬具 吉田未来 
(    ), Yoshida Miku
関連記事
スポンサーサイト
 カテゴリ
 タグ
None