中2 Lesson5B 中学2年 Lesson5A トータルイングリッシュTotal English 和訳
※(  )の単語は教科書で確認しましょう。

(   )22
10月22日

My friends and I (   )to a supermarket to work for a day.
私の友達と私は一日働くためにスーパーマーケットに行きました。

First, we had a morning meeting and practiced (     ).
最初に、私たちには朝礼がありました。そしてあいさつを練習しました。

After that, we went to the fruit and vegetables section to package new vegetables.
その後、私たちは新しい野菜を包装するために青果部門に行きました。

(   )we put them on the stands.
それから、私たちはそれらを台の上に置きました。

All the vegetables (    )nice and fresh.
全ての野菜はおいしそうで新鮮に見えました。

A customer asked me “Where are the bananas?”
一人の客が私に「バナナはどこにありますか」と尋ねました。

I showed the way to her, and she said “Thank you.”
私は彼女に行き方を教えました。そして、彼女は「ありがとう」と言いました。

I was happy.
私はうれしかったです。

I really (   )my day today.
私は本当に私の一日一日を楽しみました。

関連記事
スポンサーサイト
 カテゴリ
 タグ
None